Mazsa Biz

Promosi:Harga Ibu Brooch Bunga dan Anak Brooch (SET B) Hanya Rm4/set!!!

Posted on: October 15, 2010

This slideshow requires JavaScript.

Salam teman2 =)

Ini adalah design terbaru brooch pin bunga MAC

Info: Brooch ibu berukuran 5 – 5.5cm panjang. Size bunga pula lebih kurang besar duit 20sen. Ada lebih dari 30 design bunga pelbagai bentuk. Maaf tak dapat MAC upload semuanya kerana terlalu berat web ini nnt. Design brooch semua sama, yang lain hanya pada bunga sahaja. Kepada customer yang bminat untuk borong, MAC akan mix design dan di jamin semuanya cantik2 belaka.

Harga brooch ini diluar boleh mencecah sehingga RM10 – 12 per set. Tetapi harga di MAC cuma RM4/set.

Cas pos akan berlainan untuk Sabah Sarawak & semenanjung. Cas pos juga bergantung kepada jumlah pembelian

Klik HUBUNGI MAC untuk pesanan.

26 Responses to "Promosi:Harga Ibu Brooch Bunga dan Anak Brooch (SET B) Hanya Rm4/set!!!"

sya berminat beli scra borong mcm mna caranya?

salam..
-utk dapat kan harga borong,minimum pembelian mesti min 50set:
* set a & c rm6/set ( setiap set ade 1 ibu & 1 anak)
* set b rm4/set ( setiap set ade 1 ibu & 1 anak)
-harga pasaran blh mark up double..contoh set a & c blh jual
rm12/set..set b pula rm8/set
-setiap pembelian borong min 50set..akan dpt free lg 5set brooch
-delivery akan mengambil masa 3 hari selepas payment

salam..
-utk dapat kan harga borong,minimum pembelian mesti min 50set:
* set a & c rm6/set ( setiap set ade 1 ibu & 1 anak)
* set b rm4/set ( setiap set ade 1 ibu & 1 anak)
-harga pasaran blh mark up double..contoh set a & c blh jual
rm12/set..set b pula rm8/set
-setiap pembelian borong min 50set..akan dpt free lg 5set brooch
-delivery akan mengambil masa 3 hari selepas payment
*blh trus hubungi sy 017-2635179 utk respon segera

sekarang masih ada stok set B lg ke?…

salam,,brooch ni sy buat sendiri..jadi design blh request,cuma bunga shj hanya ade bunga set c..dan ade bunga baru..tp sebab kekangan masa,sy xsempat upload

saya nk jadi dealer, mcm mana. blh dapatkan sebut harga

blh..sila list kan item yg u bminat

sy bermint ngan brooch2 tsebut.bleh bg hrga borng n minimun oder brape ye? tq

salam..terima kasih krn bminat.min borong 50set..blh campur set a,b & c.harga borong set a & c rm6..tuk set b rm4..setiap set mengandungi 1 ibu & 1 anak..blh tolong msj sy..017-2635179.siang sy x online..mlm shj on9.TQ

kos pghantran brape plak?

cas pos tuk borong brooch rm10 semenanjung..sabah srwk rm12..u akan dpt free lg 5set brooch kalau beli borong 50set

wah..cantiknya koleksi brroch ni semua..sy ada buka kedai untuk jualan barang kemas wanita..dan saya ada buka website utk jualan online. http://www.mutiara.azriey.com . boleh tak kalau saya nak buat kerjasama dgn saudara/i..kepingin nak try pasaran brooch ni kat tmpt sy

salam..trima kasih krn bminat.kerjsm yg macam mana u mksd kan?blh bg detai

saya bercadang nak jadikan mazsa sebagai salah seorang vendor saya kalau sdr/i dapat berikan saya harga terendah. skrg ni saya ada beberapa vendor dari Sabah. sdr/i mazsa dr sabah jg ka? boleh saya dapatkan full catalog dan quotation harga? sila PM saya d admin@mutiara.azriey.com ya..thanx

Salam sy dah beli brooch MAC dan mmg cantik, kalau boleh emailkan saya semua koleksi brooch supaya sy boleh order lg 🙂

wslm..terima kasih atas sokongan.blh rujuk set c tuk latest design.blh juga request design set b..tp guna bunga yg sama seperti set c.TQ =)

boleh x bagi sy no telefon anda…
sy cuma cari maklumat untuk kakak sy yg nk berniaga…
hanie_280988@yahoo.com
kalau boleh email semua maklumat pasal brooch anda pd saya..

saya berminat dengan brooch set A dan set B.
nak booking mcm mana ye?
kombinasi design dan color tu pihak anda akan combine kan design & color ke?

ada jual bunga brooch shj?

ada..85 sen utk min 30pcs..kurang 30pcs rm1 satu

Saya berminat nk borong Set A & Set B. Klu sy bank in duit esok, bila saya boleh dapat & berapa kos pos laju utk 50 set brooch? Klu saya regular customer, harga boleh bargain lagi ke?

salam…saya berminat nak borong brooch anda.

salam.terima kasih krn bminat dgn broch MAC.tuk borong,min 50pcs,blh mix set A or set B.tuk set A,baby brooch dijual berasingan.sila add rm2 tuk setiap baby brooch set A.set B sekali dgn baby brooch.tuk borong,sy akan mix semau design bunga yg ada.ada lebih dari 30design bunga

Salam… sekarang ni dah ada stok ke..? Kalau ode hujung minggu ni bila boleh dapat?

wslm..sy memang de stok loose brooch,tinggal nak wat brooch shj.insyaAllah paling lmbt sy pos rabu depan ye =)

Leave a comment

Welcome to Swarovski Crystal, Pearl and Variety Women Acsessories Centre. Happy Shopping @ Here

Follow Fan Pages Mazsa Biz

Calendar

October 2010
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Be Our VVIP

Categories