Mazsa Biz

Jam Kristal

Ini sedikit sample Jam Kristal/ Muka Jam yang sempat mazsa.biz buat. Maklumlah kekurangan kakitangan. Walaubagaimanapun, cukup senang nak buat Jam Kristal ini sebenarnya. Masa yang diperuntukkan untuk satu jam adalah kurang dari 1jam. So, teman2 pembaca boleh lah cuba.

Jika sesiapa berminat untuk membeli Muka Jam dari Mazsa (Watch face/watch set) boleh lah menghubungi Mazsa ye.

JK White PearlJK 1 diperbuat dari muka jam dan separator yang bersadurkan warna keemasan. Diikat cukup kemas bersama manik2 pearl kristal putih. Cukup memukau mata melihat. Sangat bergaya dipakai di majlis formal atau majlis kahwin.

RM120.00

JK Pearl PinkJK 2 diperbuat dari muka jam perak bersama manik-manik separator dari kilauan emas. Cukup cantik diikat rapi bersama pearl berwarna pink (merah jambu). Boleh diperhati muka jam yang dipaparkan ini terdapat kristal clear di permukaannya menambahkan kilau.

RM90.00

JK Purple+Green Kristal

JK 3 ni bergitu cantik diadun dan diikat bersama mika jam bulat bak mahkota permaisuri. Sperator nya yang agak lebar dan berlubang ditengah memebri peluang untuk diisi dengan sebentuk kristal cantik menambahkan keserian pada tali jam ini.

RM135.00

JK Purple Pearl

JK 4 cantik bila di adun muka jamm petak bersama pearl berwarna purple. Agak gelap sedikit purple ini tetapi bersinar bersama separator berbentuk love. Sangat seswai dipakai oleh wanita/gadis yang tidak menyukai muka jam berbentuk bulat.

RM90.00

JK Pink BulatJK 5 memperlihatkan butiran penuh kristal berwarna pink di permukaan jam.  Keluasaan kristal pink yang menguasai sebahagian besar di permukaan jam meningkatkan seri jam ini.

RM135

Semua jam tangan dibawah ini berharge RM20 satu.Untuk pembelian borong,minimum 20 gelang&jam(blh campur),harga adalah RM15 satu.Warna tali jam blh request =)

JK6

JK 7

JK 8

JK 9

JK 10

14 Responses to "Jam Kristal"

hi.. harga borong ni x termasuk kos pengahantaran kan… agak2 nya berapa yek. tima kasih

hii..kos postage by pos laju untuk semenanjung rm8..sabah serawak rm12

saya berminat sgt dgn business nie..berapa charge yang dikenakan sekiranya saya ingin belajar teknik2 utk membuat gelang, rantai dan jam kristal nie?

mazsacrystal ade menyediakan starter kit tuk blaja buat aksesori kristal.MAC akan menyediakn semua tools seperti set playar,tangsi,kristal dan laen2 berserta buku mengajar buat aksesori.starter kit ini hanya rm170.dlm starter kit ini anda akan blajar buat lebih dari 5gelang,1 rantai,dan 1 subang.starter kit ini mudah diikuti.MAC sudah menjual nyer kpd custmr yg br nak blaja buat,tak de basic lansung..Alhamdulilah..mrk mampu buat kesemua aksesori.jika bminat..sila contact MAC…017-2635179 =)

Saya nak beli jam saja tanpa manik. Boleh ke?? Kalau boleh brp harga utk sebiji jam kosong tanpa crystal @ manik???
Emy 0176700081

cmne nk blaja care2 nk buat gelang ni..
thru online or website

Hai..akak nak tanya, muka jam satu berapa harganya? Cangkuk jam yang rm1.40 kat bahagian loose tu saiz kecik ke?tq

hai akak..muke jam sekali dgn cangkuk rm20

saya tinggal di lembah keramat, kuala lumpur..

MAC x de kedai physical.semua urusan jual beli melalui internet. Kalau diana berminat blaja cara membuat jam kristal,blh je =)

saya tinggal di lembah keramat, kuala lumpur..
and saya nk tanya wether mazsa ada kedai physical??

Mazsa.biz ada buat bengkel/workshop untuk belajar membuat jam kristal x??

Diana tinggal di mane ye?MAC tak de buat bengkel,tp kalau diminta untuk mengajar care wat aksesori,blh je =)

ANDA JUGA BOLEH TEMPAH IKUT WARNA KEGEMARAN.TIDAK PERLU TAMBAH DUIT UNTUK SAIZ BESAR =)

Leave a comment

Welcome to Swarovski Crystal, Pearl and Variety Women Acsessories Centre. Happy Shopping @ Here

Follow Fan Pages Mazsa Biz

Calendar

May 2024
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Be Our VVIP

Categories